27 Kasım 2013 Çarşamba

dokunsalar ağlayacağım

Yoktu bende duygusal geçişler, hormonal dengesizlikler ama sanırım zaman ilerledikçe, buluşma zamanı yaklaştıkça anne değişmeye başladı. Oğlum, yavrum, miniğim bir tanem benim. Seni düşlemek çoook güzel, gözleri sulandıran güzellikte bir düşteyim. Hem biran evvel gelsin istiyorum o kavuşma anı hem de zamanında olsun sabırla bekleyebileyim diyorum. Karmaşığım yavrucum. Bedenim artık zorlanıyor hem de çook, karın, bel, sırt ve kasık ağrılarım arttı. Bilemiyorum bunlar sancı mı gerçekten, yoksa ağır olduğu için vücudum ağrı oluyor. Sürekli bir uyku halim var, bıraksalar uyusam diye dolanıyorum. Henüz izne çıkmadım ama az kaldı, zor olsa da dayanacağım. Seninle olmak istiyorum, sana daha çoook zaman ayırabilmek istiyorum 1-2 hafta da olsa bu zaman senin, ve onu seninle ilgilenerek geçirmek istiyorum. 10 gün kaldı sonra evdeyim, seni bekleyeceğim, sana hazırlanarak ve dinlenerek.

Bu satırları https://soundcloud.com/izinsiz/sets/zinsiz-t-rk-e burada bulunan şarkıları dinleyerek yazıyorum. Arada gözyaşlarım süzülüyor yüzümden ve ben neden böyle olduğumu anlayamıyorum. Cem Karaca oğlum ile başladım, belki sen de hissediyorsundur, benimle birlikte dinliyorsundur. Epeydir Türkçe müzik dinlemiyordum, iyi geldi...

Bu aralar yine kıpır kıpırsın, muhtemelen sıkıştın iyice kendine yer açmaya çalışıyorsun ve o nedenle bu kadar güçlü vuruyorsun, maşallah senin o güçlü küçük gövdene yavrum. Sen hareket ettikçe elim sürekli karnımda seni okşuyorum, belki hissedersin. Çok konuşamıyorum seninle ama sürekli elimle tüüüm sıcaklığımı sana vermeye çalışıyorum hisset beni diye. Beni hisset hep yavrucum ama en çok ben seni hep hissedebileyim, ne istiyorsun, ne istemiyorsun anlayabileyim, iyi bir anne olabileyim sana. Seni gerçekten anlayabileyim her zaman güzel, güleryüzlü oğlum. Haftaya salı seni göreceğiz yine, bize yine gül olur mu benim minik kuzum.

Öperim o yumuk ellerini....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder