20 Kasım 2013 Çarşamba

34+2



Bu sabah evden çıkarken annen böyle görünüyordu gayet kocamaaaan :) Sabahtan beri pek sakindin yavrum ama son 1 saattir maşallahın var yine, tepinip duruyorsun içeride. Dar gelmeye başladı sanırım, yer açmaya çalışıyorsun kendine, kıyamam sana ben. azıcık daha sabret oğlum, gelişimini tamamla öyle gel yanımıza mis kokulum.

Hazırlıkların bitti demiştim ama şimdi de seni ziyarete gelenlere verilecek olan cicili bicili işin eğlenceli kısımları ile ilgileniyorum. Kurabiyelerin Berçem'den, sabunların dayından, bugün kolonya yaptık çilekli (uygun şişe bulucam ona), sonra birde mevlüt şekerlerin için araştırma yapıyorum. Tabi lohusa şerbeti aksesuarlarını da unutmamak lazım. Bunlarla oyalanıyorum işte :)) Umarım herşey istediğim gibi olur yavrum, öperim göbüşünden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder