1 Kasım 2013 Cuma

Burun sızısı

Ben seni düşündükçe, ultrason fotoğraflarına baktıkça, gözlerim doluyor ince ince burnum sızlıyor bebeğim. Bana anneliği yaşatacaksın, bana bu güzel duyguyu sen tattıracaksın, kimbilir ne kadar güzeldir seninle hayatımızın geri kalanı. Evimizi tam yuva yapacaksın, çekirdek aile olacağız seninle. Seninle en baştan başlayacağız hayata, birlikte öğreneceğiz agu ile başlayan tüm sesleri, emeklemeyi, yürümeyi, koşmayı. Sen bize anne-baba olmayı öğreteceksin, biz sana elimizden geldiğince hayatı. Yavrum çok şey değişecek hayatımızda seninle dopdolu olacak herşey. En basit şey bile çok anlamlı gelecek bize. Hergün şükredeceğiz, daha çok şükredeceğiz. Sevginin en büyüğünü yaşatacaksın sen bize, evlat sevgisi nasıldır onu öğreneceğiz. Diken üstünde olacağız her daim, yavrumuz hep gülsün diye uğraşacağız. Kavuşmaya az kaldı, sağlıkla kavuşacağız inşallah seninle. İlk sesini duyacağım belki de, ya da kafana dokunacağım ilk olarak, belki  de ilk seni göreceğim. Seninle olan bu ilk en anlamlı ilkim olacak. 9 aylık maceramızın sonunda seni kucağıma verecekler, sen beni tanıyacaksın, babanın sesi ve benim kokum ile huzur bulacaksın, uykuya dalacaksın ya da hemen emmek isteyeceksin ve ben sana bakmaya doyamayacağım. Benim hissettiğim huzur belki de o ana dek hissettiğim en yoğun duygu olacak. Babanla birbirimize bakacağız, bu bizim yavrumuz işte geldi bak, hem istediği zamanda hem de sağlıklı, dünyanın en güzel varlığına sahibiz biz şükürler olsun diyeceğiz. Gözlerimizle konuşacağız. Şimdiki burun sızıntısı o gün tavan yapacak, ağlayacağız sevinçten. Yavrum sen geliyorsun, az kaldı buluşmaya. Anne ve baba olarak en iyisini yapmaya çalışacağız senin için, hatalarımız da olacak ama hep en iyisi için uğraşacağız. Seninle daha da güzelleşip anlamlanacak güzel hayatımız.
Şükürler olsun ki, içimdesin birlikte güzel günlere kucak açacağız birlikte.

Öperim senin koca yanaklarını yavrum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder