19 Kasım 2013 Salı

first smiling :)

Annesinin balı, birtanesi, minik yavrusu yerim seni beeen.

Dün doktor kontrolümüz vardı, maşallah çok güzel gelişiyorsun, doktor amca bile nasıl besledin bu çocuğu diye sordu bana :)) Neyse ki bu kadar kiloyu tek başıma almıyorum, seni de besliyorum. Oğlum 34 hafta itibariyle 3000g ve 50cm lik bir tosuncuksun sen :)) Hem de ne tosun, yanakları tombiş tombiş, güleç, gül yüzlü oğlumsun :)) Dünden beri sürekli videona bakıyorum, gülüşüne bakıyorum, içimin yağları eriyor benim, seni kucağıma aldığımda nasıl olucam bilemiyorum. Seni çoooook seviyorum yavrum. Sen içimdeyken seni içime sokasım geliyor, nasıl birşeyse :)) Anne olucam ben hem de senin gibi güzel bir bebeğin annesi olucam. Sürekli şükrediyorum, bu duyguyu yaşayabildiğim için. Sen sağlıkla gel, sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir birey ol diye sürekli dua ediyorum. Çok az kaldı 6 haftamız var görünüyor, kısmet tabi sen ne zaman gelmek istersen gel yavrum, en hayırlı zamanda.

gül yüzlü güleç oğlum :)
http://www.youtube.com/watch?v=A69PzkAHAcE

yukarıdaki linkte de videon var. bir türlü beceremedim buraya video eklemeyi bu sefer böyle oldu oğluş.

Bu arada alınması gereken, yapılması gereken herşeyin hemen hemen hazır gibi. Dün banyo malzemelerini ve süt pompanı da aldık. Umarım çok sütüm olur da seni güzelce besleyebilirim mamaya ihtiyaç duymadan.

Seni çooook seviyoruz mis kokulum, öperim, mıncıklarım o gülen yüzünü :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder