11 Kasım 2013 Pazartesi

33 hafta


Dün akşamdan bir fotoğraf yukarıdaki. Her zaman olmasa da elimde şiş ve yün oluyor akşamları, film veya dizi izlersek öremiyorum, babacığın kızıyor, dikkatle izlemediğim için :)) Bu elimdeki babana atkı olacak inşallah, bu arada sana ördüğüm hırka henüz bitmedi kolları kaldı ama öncelik atkıya verdik. Çünkü hırkayı seneye giyebileceksin, annen biraz büyük ördü :) Yabancıyım ben hala bebek eşyalarına kıyafetlerine, minicikler ve ayarlayamıyorum ölçü vs. Alışacağız birlikte.

Bu arada biz hala tam idrak edememiş ebeveynler olarak durup dururken, ananen ve sevilay teyzenin gazıyla biraz bişiler yapmaya çalışıyoruz. Hastane çantan neredeyse hazır gibi, bazı kıyafetlerin henüz yıkanıp ütülenip dolabına yerleşmedi ama tez zamanda onu da yapacağım merak etme oğlum. Sen yeter ki erken gelme, vaktinde sağlıkla gel inşallah. Gerçi bu aralar müthiş hareketlisin yine, sabahtan beri karnım bir o tarafa bir bu tarafa yamulup duruyor, annenin de çok hoşuna gidiyor :) Seni bir an evvel görmeyi çok istesem de sanırım bu günleri de özleyeceğim:) Çok merak ediyorum, nasıl bir bebek olacaksın, kime benzeyeceksin, huyun nasıl olacak, bana ve babana nasıl bakacaksın, ah ah ne tatlı heyecanlı düşünceler bunlar.. Şundan emin ol biz seni çoooook seveceğiz ve seviyoruz oğlum. Hepimiz dört gözle ve heyecanla bekliyoruz seni, sağlıkla gel kuzum.

Ben artık iyice ağırlaştım, artık ellerimdeki eklemler bile ağrıyor, yumruk yapamıyorum canım yanıyor. Oturduğum yerden kalkarken veya uykudan uyandığımda küt gibi oluyorum biraz açılması gerekiyor eklemlerimin. Gece uyku düzenim tam düzeldi derken yine bozulmaya başladı. Artık bel sırt ağrısı var ve ben ne tarafa dönsem çok rahat yatamıyorum, uyuyamıyorum haliyle yorgun uyanıyorum sabahları. Aa birde oscar var malum gece bir şekilde gelip babanla aramıza giriyor sıvışıyor, bana yapışıp uyuyor. Ben zaten hormonlar yüzünden çok terliyorum, oscar da sağolsun ateş gibi, o da ayrı ısıtıyor :) Umarım çok seversiniz birbirinizi, iyi anlaşırsınız. Oscar 2007 den beri benimle, o da bir oğlumuz bizim. Umarım herşey yolunda gider ve çok seversiniz birbirinizi. Yaşayarak göreceğiz ve gerekli yerlerde önlemlerimizi alacağız yavrum.

Bu arada benden duymuş olma ama baban da yazacak bir iki birşey buraya, ne zaman belirsiz :)) Buradan kendisini gaza getirmiş olalım, hadi babası yaz da ileride okusun ne kadar heyecanlı, tatlı bir babası var oğlumun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder