13 Kasım 2013 Çarşamba

ilk çamaşır yıkama :))

Bugün eve gelir gelmez ilk işim cicilerini yıkamak oldu :)) Babacığın bu akşam geç gelecek iş nedeniyle ve ben senin ilk çamaşırlarını yıkadım mis kokulu sabun tozu ile :))) Beyazların sadece bir makina oldu, epey birşeyin varmış buna ek olarak ananenin yıkayıp ütüleyerek gönderdikleri de var. Daha sonra da renklilerini yıkayacağım ve ütüleyeceğim. Çok heyecanlandım ben yine, sana hazırlık yaparken müthiş mutlu oldum. Şimdi bu yıkananlar ütülenecek dolaba ve hastane çantana yerleşecek, ve biz hazırlıklarımızı tamamlamış olacağız.

Bu arada pencereler değişiyor pimapen oluyor nihayet sanrım haftaya takılmış olur. Biraz uğraştıracak ama sana hazırlık işte bunlar :))

Dün doğum sigortamı da hallettik, bir haftaya aktif hale geliyor. Sen doğduğunda da sana sağlık sigortası yapacağız, umarım hiiiiç ihtiyacın olmaz bıdığım.

Aaa unutmadan birde hastaneye gelen misafirlerimize dağıtmak için kurabiyelerin de hazırlanıyor, kavanoz etiketleri ve kurabiye desenleri belli oldu bile :)) Berçem teyzenin hediyesi olacak, şanslı oğlum.

Şu an bunları yazarken sağlam vuruşlarını izliyorum yavrum, Teomanım Egem :)) Maşallah yine çok hareketlisin.

Hazırlıklarımız neredeyse bitti gibi, sen sağlıkla zamanında gel Egecim oğluşum, öperim göbüşünden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder