2 Aralık 2013 Pazartesi

36 hafta ve hazırlıklar

Son iki günü yoğun bir hafta geçirdik, sana hazırlıklar devam ediyor yavrum.

Bu arada inceden inceden ben de hazırlanıyorum anne diyorsun bana, sancılar başladı daha sık yoklar oldu ve sen bazen o kadar hareketlisin ki her an çıkacakmış gibi kasıklarıma baskı uyguluyorsun. Heyecanlı mısın annem sen, öperim seni. Senin kadar biz de çok heyecanlıyız. Bugün itibariyle normal doğum tarihine tam 28 güncük kalmış görünüyor. Artık zamanını bekler misin yoksa cee ben geldim der misin bilemem. ama sanki 15'inden sonra gelecekmişsin gibi geliyor bana ya bakalım :) Senin için ve bizim için en doğru zamanda gel, sağlıkla gel yavrucum.

Cumartesi akşamı babacığın ile oturduk lohusa tacı ve şerbet takımını yapmaya başladık. Tacı becerikli baban tek başına yaptı, umarım el becerin benzer babana oğluşum. Ben de şerbet takımlarını yaptım.



Pazar günü ise geç kalmış hamile fotoğrafları çekimimiz vardı bizim evin bahçesinde. Gayet başarılı, eğlenceli güzel fotoğraflar çıktı ortaya. İlerde bakarsın artık annem ve babam beni beklerken nasıllarmış diye :))

ben nefes çalışması yaparken :)))

çoook seviyorum kocamı, herşeyim o benim, hayat arkadaşım

sen tekme atarken benim yüz ifadem :))


Dün akşam dayın da geldi, ananenin aldığı cicilerini de getirdi. Bugün yarın onları da yıkayacağım.
Bu hafta işteki son haftam, sonr aevdeyim ooh nefis :)) Seni bekleyeceğim yavrum, öperim tekme atan minik güçlü ayaklarını :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder