30 Ekim 2013 Çarşamba

31 Hafta Benim Tosun Oğlum :)

Alınan kiloların nereye gittiği gayet net belli oldu, temize çıktım nihayet :) Yavrucum bir ayda 1kg almışsın 10cm uzamışsın, tosunum benim. Belliydi tekmelerin gücünden ama ben bu kadar beklemiyordum açıkcası. Şu an 2200g ve 47cm lik gayet sağlıklı bir bebeksin. Bildiğin yanaklı tatlı mı tatlı, bizim biricik oğlumuzsun.

Bu sefer kalabalık gittik kontrole, dayın ve Bahar ablan da izleyici olarak yer aldılar, hep birlikte gördük senin o tatlı tombiş yanaklarını. Dayına benzeyeceksin sanki bana öyle geliyor, onun da kocaman yanakları vardı :))

Aşağıya fotolarını koyuyorum;





Ben zaten büyüyorum :) durdurabilene aşkolsun. Birde dün öğrendim ki horluyormuşum ben çok üzüldüm :( Burnum hep tıkalı hamileliğimin başından beri, umarım doğumdan sonra geçer. Benden de birkaç foto koyayım eksik kalmasın;






Artık zaman yaklaştı, doktorumuzun söylediğine göre erken doğum riskim yokmuş, inşallah zamanında geleceksin ve yaklaşık 8-9 haftamız kaldı kavuşmamıza :) Biz çok heyecanlıyız, inşallah sağlıkla geleceksin yavrum. Artık rüyalarımı doğum senaryoları süslemeye başladı, saçma sapan rüyalar görüyorum :) Ee tabi korku da var bir taraftan, nasıl olacak doğum eylemi diye. Aslında kolay bir doğum yapacağımı düşünüyorum bir taraftan ama yaşayınca göreceğiz kolay mı zor mu? Birde bir haftadır sancılarım var artık, adet sancısına benzer, hafif hafif gelip giden sancılar. Tabi artık doğuma hazırlıyor bünye kendini, inşallah herşey çok güzel olacak oğlum.

Öpüyorum seni göbişinden tatlı tosbaaam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder