29 Mayıs 2013 Çarşamba

9+2

9. haftalık 2 günlüksün, acaba nasıl birşeysin, büyüdün mü, ne kadar oldun? Okuduklarıma göre tırnakların çıkıyormuş, göz kapakların oluşmuş, bağırsakların yerine geçiyormuş ve ilk çişini bile yapmaya başlıyormuşsun :) Hatta hareket etmeye bile başlamışsın, tabi ben hissedemiyorum henüz çoook erken.

Doktor kontrolümüz 5 Haziran da, bu sefer kalp atışlarını bizde duyacağız. Dört gözle bekliyorum o dünyanın en güzel sesini duymayı :)

Bana gelince ben bugün iyiyim, sabah kalktığımda bir muz ve biraz kiraz yedim. Bu şekilde engelledim mide bulantısını, ardından da tost yaptı babacık bize onu yedik. Ohh nefis :) Dün itibariyle ceviz yemeye başladım tekrar umarım devam eder, tekrar istememe durumu olmaz bende. Hiç balık yiyemedim ona üzülüyorum, balık mevsimi değil ne yazık ki, ama bugün somon alıcam muhtemelen, yemem lazım senin için, sen akıllı bıdık ol diye :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder