8 Mayıs 2013 Çarşamba

Cuma gelsin biran önceeee

Zaman geçmek bilmiyor sanki, bende tatlı bir telaş, seni görebileceğim için, içim kıpır kıpır :)) Çok sabırsızım ilk kez kalp atışını duyucaz inşallah. Senin içimde olduğundan çok daha emin olucam. Bu da ne demek dersen; ben hala var mısın yok musun, ya yoksan gibi saçma korkular yaşıyorum bıdığım. Ne yapacaksın işte kuruntulu bir anne adayıyım bende :))

Bu arada bende bulantılar aynı şekilde devam ediyor, gastrid de olan mide gazı, yanması gibi, ama feci halsizleştiriyor. Kusturmasın da diyorum böyle devam etsin razıyım. Göbeğim var gibi ama çok saçma bu kadar erken çıkmaz göbüş, o zaten bendeki mevcut ayva göbüşün biraz şişmiş şekli sanırım :))

Aaa birde bende alerji durumları feci, çok güzel bir zamanlama oldu, tebrik ediyorum bizi :)
İlaç da kullanamıyorum haliyle, uyku muyku ooo çoktan yok oldu. Olsun napalım, bir aya bişicik kalmaz geçer gider. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder