16 Mayıs 2013 Perşembe

Benim güzelim

Bebeğim, güzelim, canımm ne yapıyorsun içerde de anneyi böyle dağıtıyorsun iki gündür :) Aslında suç benim, ben soranlara çok rahatım hiç birşeyim yok dediğim anda kötü oluyorum, nazar değdiriyorum kendime.
Sen iyi ol da, ben böyle dağılmaya razıyım, sağlıklı ve mutlu gel sen bu dünyaya, herşey çok güzel olsun senin için inşallah.

Dün tahlillerim için gittiğim devlet hastanesinde de ultrasona girdim, biraz daha büyümüşsün 9mm olmuşsun sen :) Sorun yok dedi ordaki doktor da çok şükür.

Baban çok heyecanlı bekliyor seni dört gözle, arada konuşuyor seninle, öpüyor seni belki hissetmen için daha erken ama babana göre hissediyorsun sen. Azıcık mutsuz olsam, olma diyor bana, bebek etkilenir :)) Pabucum dama atıldı sanırım, ama ben memnunum bu durumdan :)) Bana hiçbir iş yaptırmamaya özen gösteriyor babacığın, zaten benim hiç halim olmuyor sürekli halsiz dolanıyorum ortalıkta. Ama geçecek birkaç aya bu halsizlikler inşallah.

Anneden ve babadan haberler şimdilik bu kadar miniğim, iyi olmaya devam et tamam mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder