19 Haziran 2013 Çarşamba

Zıpla zıpla zıplamayan .... :))

Canııım benim ben seni yerim yer :)

Bugün daha net anladım ben anne oluyorum :)))

Hareketlerini görmek, kalp atışını duymak seni net bir şekilde görmek tarif edilemez derecede harika bir duygu. Yavrum benim sen beni bu derecede şimdiden salya sümük sarstıysan kucağıma aldığımda nasıl olurum bilemiyorum, o nasıl muhteşem bir duygu seni kıpır kıpır görmek, anne olmak, baba olmak bizi çoook mutlu ettin bebeğim. Zıplıyorsun sen, baya baya dizlerinden kuvvet alıp kendini havaya atıyorsun sıpa, şaşkınlıktan ne yapacağımızı bilemedik :) Öperiz seni mis kokulum benim. Güzel bir hayatın olsun, güzel günler gör inşallah canımın içi...

6 Temmuz da kesinleşecek ama senin pipin varmış muhtemelen :) yaramaz bir oğlan mı olacaksın sen yoksa, baban gibi hareketli bir sıpa mı olacaksın sen yavruşum benim :)) Seni kucağıma alacağım gün için çok sabırsızım ben, zaman çabuk geçiyor ama bir bakmışız sen kucağımızdasın minik tosbaam benim..

12 haftalık hallerin bak bakalım;



ilk defa dinlediğimiz kalp atışların gümbür gümbür maşallah :)




nasıl da belli herşeyin çok mu tatlısın sen bıdığım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder