5 Aralık 2013 Perşembe

kolonyalar hazııııır!

Evet minnoşum gelmek için sabırsızlanıyorsun biliyorum, ama biraz daha sabır annecim az daha bekle ki tüm hazırlıklarımı bitirmiş olayım ben, sen de rahat rahat gel di mi ama :) Oğluşum daha ev temizlenecek, halılar yıkamaya verilecek, yatağın kurulacak, ananen gelecek :))) az daha sabır tamam mı oğluşum, yerimmm seni ben.

Dün gece 01:30 da tuvalete kalktığımda epey korkuttun beni, birden bir sancı girdi kasıklarıma ve epey uzun sürdü. Sancı nasıl birşey onu da tam bilmediğimden ve hatta kişiden kişiye göre değiştiğinden emin de olamadım ama sanırım dünkü gibi yaşayacağım ben. Regl ağrısına benzeyen ama biraz daha şiddetlisi gibi bir ağrı. Biraz korkuttu tabi beni, ya gelirsen ansızın diye :))

Bunun dışında biz sana hazırlanmaya devam ediyoruz, seni ziyarete gelecek olan misafirlerimize verilmek üzere yapmış olduğum kolonyaları babacığınla birlikte etiketleyip kurdeleledik, pek de güzel oldular.



mis kokulumun mis kokulu hediyeleri  bunlar da :))) Öperim senin o minicik ayaklarını ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder