4 Aralık 2013 Çarşamba

36+1 doktor kontrolü

Dün kontrolümüz vardı, ilk defa NST cihazı ile tanıştık. Senin kalp atışların, hareketlerin ve benim sancım kontrol edildi. Çok şükür hepsi harika, ben de henüz sancı yok oğluşum. Senin hareketlerinin maşallahı var her zaman söylediğim gibi, tam performans devam ediyorsun maşallah kuzucuğuma. Sonrasında ultrason ile kontrolün yapıldı, 3600g 53cm olmuşsun, yerim seni pofuduk oğlum. Yanaklar almış başını gidiyor, tombiğim benim :) Dayının hep istediği gibi Michelin lastik adamı gibi mi olacaksın yoksa sen, boğum boğum :)) ama öperim ben o boğumlarını, o güzel yanaklarını yerim seni yavrucum benim.

doktor amca ve hemşire abla pofuduk ismini taktılar sana :))
Saçların varmış epey, öyle söyledi doktor amca. Ben de birkaç gün önce rüyamda gördüm seni, simsiyah parlak saçlı çook güzel bir bebektin. Hastaneye gitmişiz ve ben seni doğurmuşum hemen ama hiç hatırlamıyorum nasıl doğurduğumu, demek ki çok kolay olmuş :)) İnşallah kolay ve sağlıklı bir doğum serüveni yaşarız annecim. Korkuyor muyum bilmiyorum, korkudan ziyade bilmediğim bir serüvenin içine girecek olmanın verdiği tatlı bir telaş var aslında.

Sana hazırladığımız kolonyalar için şişelerin de geldi az önce. Bugün onları dolduracağım.

Öperim seni mis kokulum :)

sevgilimle şaşkın şaşkın bekliyoruz seni :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder