8 Temmuz 2013 Pazartesi

Oğluuum :)

Evet oğlum nihayet gördük senin pipini :) ve netleşti artık cinsiyetin.

Perşembe günü gittiğimiz kontrolde maşallah yine herşeyinin olması gerektiği gibi olduğunu öğrendik. İçimiz rahatlayarak anane ve dedeye doğru yola çıktık. Herkes çok heyecanlı ailemize katılacak yeni hayat için, ilk kez torun sevgisi tadacak olan anane ve dede apayrı heyecanlı zaten. Hemen sana ciciler almak istediler, her ne kadar ben erken desem de birkaç parça eşyan oldu bile şimdiden. Havlu, battaniye, zıbın, vs gibi...

Artık yavaş yavaş biz de birşeyler almaya başlayabiliriz çok abartmadan. Çok heyecanlı bir bekleyiş bu..

Evimize dün döndük, yola çıktığımızda da midem kötüydü ama gelinceye kadar epey kötüleşti :( Sanırım klima da dokundu bilemiyorum. Midemde ne var ne yoksa çıkardım biraz rahatladım. (Tarihe geçsin ilk kusma) sonra tekrar birşeyler atıştırdım ama durmadı onlar da midemde :( ee haliyle tansiyonum da düştü, öğlen oldu daha yeni kendime geliyorum çok kötüydüm. Babacığın kaç kez aradı, birşey olacak diye epey korkuyor bize :) ne yapabilirim diye dört dönüyor etrafımızda çok şanslıyız oğluşummm..

Bu arada ismin de belli kuvvetle muhtemel Teoman Ege olacak, umarım seversin ismini bebeğim..

14 hafta 3 günlük hallerin aşağıda :) maşallahın var yavrum benim


Seni çoook seviyoruz bebeğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder