19 Temmuz 2013 Cuma

Ehlikeyf Anne, Süper Çalışkan Baba :)

Evet hamilelik süresince zaten tembel olan bünye ooooh sefam olsun şeklinde takılmaya pek alıştı. İlk başlarda süper yürüyüş yapıyordum hergün 4-5km, sonra alerji başladı, polenler gitsin derken benim burun tıkanıklığı, sonra da eklem ağrıları derken yürüyüşler epey zarar gördü bu durumdan.

Ramazan ayında olmamız sebebiyle, babacığın da akşamları çalışıyor. Biz seninle evde yalnız takılıyoruz ne yapalım. Ramazan dan sonra düzene gireriz, babacığınla doya doya vakit geçiririz, özledim kocamı beeeen :(

Sağolsun sevgilim evde olduğu süre boyunca hem evi temizleyip topluyor, hem de bize mama pişiriyor. Dedim ya pek ehlikeyf oldum ben :) Akşam geliyorum, yemek yiyip hoop televizyon karşısındaki koltuğa yayılıp dizi izliyorum. Pek iyi geldi Fringe izlemek, evde olduğum sürede en azından sıkılmıyorum bu şekilde. Ama koltukta çok rahat olmadığımız için dün babacığın süper bişi yaptı bizim için :) Oturma odamızdaki televizyonu alıp, yatağın karşısına güzel bir köşe hazırlamış. USB flash belleğe de kaldığım yerden itibaren 3. sezon Firinge yüklemiş hazır hale getirmiş. Düşünceli pamuk kalpli kocam benim :)

Eve geldiğimde, babacığın çoktan çıkmıştı. Ben de yemeğimi yiyip, hemen attım kendimi yatak odasına başladım güzelce keyif yapmaya. Yanıma aldım meyve tabağımı ve ayçekirdeğimi oohh nefis. Uyuya kalka izledim birkaç bölüm. Hem hiçbir yerim de ağrımadı süper di mi :)

Babacığın sürekli "yeter ki sizin yüzünüz gülsün" diyor ya en mutlu insan oluyorum ben bir anda. Daha önce de söylemiştim ya biz çok şanslıyız yavrum çooook :)

Bu arada hareketlerini hissediyor muyum hissetmiyor muyum anlayamıyorum. Bazen kıpırtılar hisseder gibi oluyorum ama gaz gibi geliyor, 20. haftayı bekleyecekmişiz bakalım o zaman hissederim artık. Yalnız birkaç seferdir baban, göbüşe oğlum yavrum diye seslendiğinde eliyle orada bir kıpırdanma hissettiğini söylüyor :) Babaya tepki de mi verirmiş benim minik sıpam :)

Öperim minicik ayaklarından kuzucum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder