13 Temmuz 2013 Cumartesi

minik mucizem 15+5

Benim minicik mucizem, meleğim..

Bugün 4 lü tarama için doktor kontrolümüz vardı, geçen hafta cinsiyetini öğrendikten sonra doktorumuz yapalım demişti. Bu 10 gün boyunca düşündüm, gerekli mi gerçekten diye, bu kadar kurcalamak iyi bir şey mi? Hem kesin tanı diye birşey de söz konusu değil. Ayrıca biz seni çok istedik bebeğim, sağlıkla, hayırlısıyla gel istedik ve sen tam biz artık olmayacak sanırım dediğimiz anda varlığını hissettirdin. Bir mucizesin sen minicik içimde.. Bu arada, kalbin, miden böbreklerin, ellerin ayakların, beynin hepsi maşallah olması gerektiği gibi, sen zaten çok sağlıklı bir bebeksin miniciğim:) Hem bugün ilk defa parmağını emerken gördük seni, dünyaya gelince cok cok emmek için antrenman mı yapıyorsun bakayım içeride sen?

Farkettim ki olumsuz da olsa testler ben vazgeçemem ki senden, sen bizim kabulümüzsün. Ama hep senin için önce sağlık istedik biz babanla birlikte, sağlıklı hayırlı bir evlat olmanı istedik. Ben inanıyorum ki sen öylesin zaten. Sana şimdiden delice bağlanmış annen ve baban var evlat! Eminim ki bütün anne ve babalar da böyledir, insan yaşamadan bilemezmiş, bilemiyormuşum gerçekten. Mantıklı konuşan Tuğba yok oldu yerine ama o benim evladım diyen Tuğba geldi. Sen hep iyi ol annecim, hep sağlıklı ve mutlu ol.

Nereden de geldim bu dünyaya deme hiç ömrü hayatın boyunca, hayat hep güzelliklerini sunsun sana. Ama olumsuzlukları da bil yavrucum, hayatta herşeyin olabileceğini de bil ve dimdik dur hep.

Sevmeyi, hissetmeyi, vicdanlı olmayı hep bil, hayat düsturların olsun bunlar, önce iyi insan ol bebeğim. Sen iyi olursan çevreni de iyiler saracak. Senin gibi olmayan kimseyi yok sayma, hor görme asla! Bütün canlıları sev ve yaşam haklarını koru onların da!
Yardımlaşmayı bil, paylaşabil elindekileri; mutluluğunu, hüznünü, eşyanı, paranı...   Hayat paylaştıkça büyür, güzelleşir miniğim. Yüreğin hep güzelliklerle dolu olsun..

Biz seni çooook seviyoruz yavrum, sen de bizi sev emi :) Öpüyorum resmini hisset beni :)

Bak aşağıdaki bugün ki fotoğrafın, ne kadar çok benziyorsun babana burada :)

15+5 hallerin 12cm 122g

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder