22 Temmuz 2013 Pazartesi

merhaba tıkalı burun ve 17.hafta

Artık tıkanmıyor dediğim burnum yine tıkanmaya başladı ve beni ciddi anlamda rahatsız ediyor. Olmayan uyku düzenin iyice cılkından çıkmış durumda ne yazık ki. Bölük pörçük ve yetersiz uyku ile dolaşıyorum ortalıkta ve bugün özellikle gözlerim acıyor artık :( Birde buna kuyruk sokumu ağrısını eklersek değmeyin keyfime; eğilmek, doğrulma, oturmak kalkmak, yatakta dönmek gerçekten çok zor hareketler oluyor bazen. Belki azalır diye bekliyorum zamanla, yaşayarak göreceğiz.

Ben seni hala hissedip hissetmediğimi anlayamıyorum :( Bazen birşeyler hissediyorum ama bu sen misin anlayamıyorum ne zaman anlarım onu da bilmiyorum bıdığım :( Babanın eli sürekli göbekte geziniyor ve o hissettiğini söylüyor ama ben anlamıyorum işte ühühühü :( Bu hafta kemiklerin güçlenmeye başlıyormuş, hadi şöyle sağlam tekmelerle gel de anneeeee de bana olmaz mı :)

Göbüş fazla ilerden gidiyor sanki hala bak bir hafta içindeki yeni hali bu :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder