16 Haziran 2012 Cumartesi

HOBİM OLSUN MU OLSUN

Ben epeydir kendime hobi edinmek istiyorum ama ciddi anlamda maymun iştahlı olduğum için maalesef kolay değişiyor fikirlerim. Daha evvel de keçe alıp poşetiyle eve koyduğumu biliyorum dokunmadan, demek ki diyorum içime sinmedi o kadar. Şimdi yine hoplayaraktan ahşap boyama işine merak sardım. Sevgili arkadaşım Duygu'da gördüm pek heveslendim ve uzun süre bu hevesi baskıladım. Dün yine depreşti bu hobi isteği ve yaparım gibi geldi. Gittim Kızılaydan malzemelerini aldım, ilk işim mutfakta bozulan saatin yerine bir saat yapmak ona uygun çaydanlık şeklinde bir ahşap ve gerekli malzemeleri aldım. Maalesef resim seçemediğim için henüz boyama işine adım atamadım ama o da olacak çünkü bu sefer gerçekten istiyorum kendimle ilgili birşeyler yapmayı. Bugün ilgili sitelerden dekopaj için uygun resimler taradım aşağıda bazıları mevcut;







 Bu horozlardan birini de aldığım tepsiye uygulamak istiyorum. Noluuuuuuuuuuuur bu sefer vazgeçmeden yapayım ve devam edeyim :)

Hatta dün Meltem ile konuşurken tekrar gaza geldim dikiş dikmeyi kafama kazıdım, teyzoşu aradım makinesini istedim ve becerebilirsem kendime etekler bluzlar dikicem heyyo :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder