15 Haziran 2012 Cuma

KEŞİF TUTKUSU




Biz demişken biraz fotoğraf ekleyeyim istedim. Bu fotoğraf nişanımızdan bir hafta evvel Mardin'de çekilmişti. (2009 Ekim)Keşif tutkusu adlı programa bende yarışmacı olarak katılaraktan kocamın çalışma ortamına bir fiil iştirak ederek pek keyif almıştım. Mardin'de çekileceğini öğrendiğimde de ekstra sevindim çünkü çok görmek isteyip,  bir haftalık olan senelik izinlerimizi muhtemelen Mardin'e gitmek için kullanmak yerine başka yerlere kullanacağımızdandı. Mardin gerçekten çok güzel bir şehir mimarı yapısı ve insanları ile birlikte. Birbirinden çok farklı insanların birarada mutlu yaşamalarını görmek güzel. Birde malum gümüş deryası Mardin :) Hediyelik ve kendime aldığımız gümüşler süperdi ama gel gelelim kullanan yok. Takı takmayı sevsem de uğraşamıyorum hergün değişik takı takmak ile, bir taktığım küpe aylarca duruyor kulağımda "bana bir zararı yok diyerekten :)"

Keşif Tutkusu iki yarışmacıdan oluşan bir gezelim görelim, ya da Hazine Avı tarzında bir program konseptiydi maalesef artık yok. Sunucu bayan (Sevgili Devrim, güzel abla :)) yarışmacılara 3 cümleden oluşan bir ipucu veriyor ve yarışmacılar bu ipuçlarını takip ederek hedef olan mekana ulaşmaya çalışıyorlar. Üç gün süren çekimler nedeniyle ne yazık ki hergün aynı kıyafeti giymek, aynı saçı ve makyajı yapmak durumunda kalıyor yarışmacı, çünkü format gereği yarışma bir günde tamamlanıyor olarak gösteriliyor. Keşif Tutkusu sayesinde çok fazla mekanı görmek nasip oldu diyelim, öyle ki Mardin'e gitseydim bile bu kadar çok mekan gezemeyecektik ya da gezmeyecektik :)

Sevgili kocam yaptığı iş nedeniyle pek şanslı memlekette görmediği yer, yemedği yemek kalmamış. Eee sırayla bizde nasipleniyoruz onun engin tecrübelerinden :)

Neyse birkaç mardin fotosu daha eklemek ister bu kız;

Bu arada o zamanlar şimdiki halime göre epey zayıfmışım şimdi oldum bir tombalak öhüüüü kilo vermek lazım :(

pek ciddiyiz, çekime geeeeeel :)
iş icabı gezerken :)

konuşurken pek kuş ağızlıymışım ama farkında olan nerdeee?








ne yani şimdi sen becerebildiğini mi sanıyorsun bakışı çok fena çooook :)
tas kebapla kendinden geçen biz :)
Belediyeye bağlı çalışan, çevre temizliğinden sorumlu eşek arkadaş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder