20 Eylül 2017 Çarşamba

Neler oluyor hayatta?

Bugün 20.09.2017 hayatımızda yenilikler güzel gelişmeler var.

Öncelikle epeydir gerçekten olup olmadığına inanamadığım, ya durmazsa diye kendime bile inandıramadığım ikinci yavrum geliyor. Bugün itibariyle 14 hafta 1 günlük bir minik üzüm tanesi.
Gelişini 11-12 Temmuz tarihlerinde evde yaptığım testlerle öğrendik, ama emin olamadık. Doktor kontrolünden sonra netleşti herşey. Şu an için çok şükür ki herşey yolunda maşallah. Umarım sıkıntısız sağlıkla kavuşuruz yavru kuşum.

Teoman Ege başından beri biliyor bir kardeşinin olacağını ve ciddi anlamda çok sevindi, umarım hep böyle devam eder. Bazen sabırsızlanıyor ne zaman doğacağı konusunda, anlattıkça ikna oluyor canım oğlum. Herşeyin mantıklı bir açıklaması varsa o sorun ortadan kalkıyor.

Teoman Ege yavrum yeni bir okula başladın. 13.09-15.09 tarihlerinde alıştırma dönemi ile yarım gün. Ayın 18 inden itibaren de tam gün şeklinde okula gidiyorsun artık. Güle oynaya gidiyorsun çok mutlusun demeyi çok isterdim. Ama maalesef hala zor gidiyorsun, okul kavramına alışamadın bir türlü. Bugün sabah daha gözünü açarken ağladın, okula gitmek istemiyorum diye. Nasıl çözeceğiz bilemiyorum ama mutlu bir şekilde gitmeni çok istiyorum.  Bugün rehber öğretmen bizi birlikte sınıfa aldı, diğer arkadaşların kahvaltıdayken. Sen bana oynadığın oyuncaklarını gösterdin. Sonra arkadaşların geldi öğretmeninle birlikte, onlar kapıdan girerken başladın gelmesinler demeye, boynuma sarılmaya, gitme demeye. O kadar üzülüyorum ki ama sana yansıtmıyorum.

Okula gitmemek için geliştirdiğin çok süper teklifler var;
Ben işe gitmeyecekmişim, marketten para kazanacakmışız. Markete gidip oradan bozuk para alıp arabaya takıp, marketin içinde gezecekmişiz. Çıkınca da arabayı yerine koyarken parayı alıp cebimize koyacakmışız, eve gelince de sen onu kumbarana atacakmışsın. Bu şekilde para kazanabilirmişiz. Sivri zeka tosbaa o paralar ödünç geri veriyoruz dediğimizde şaşırdın :)

Dün de öğretmenine okullar yüzbin sonra açılsın dedik ama o da işe yaramadı :)

Alışacaksın ama ne kadar süre alacak bakalım görücez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder