4 Temmuz 2014 Cuma

yazamayan anne büyüyen yavru :)

Zaman o kadar hızlı ilerliyor ki, takip etmekte zorlanıyoruz yavrucum seni :)
Büyüyorsun, huyun-suyun değişiyor, isteklerin ve istemediklerin, belli bir karakterin oluşmaya başlıyor, bazense anın anını tutmuyor :) Tam düzen oluşturduk derken hoop tekrar başa dönüyoruz, düzen mi o da ne? Teoman Ege'nin kendi düzeni var, canı nasıl isterse :))

Sevginin tarifi yok oğluşum, ne bende ne de babanda, hayatımızın merkezi oluverdin, sen oldun tüm konuların başlangıcı hep seni konuşur olduk :) Çok güzelsin bebeğim, hayatımızın güzelliğisin seni çoook seviyoruz.
miniciksin burada :) 18.01.2014 

Ben hamilelikte seni beklerken ki anı tutma performansını ne yazık ki sen dünyamıza geldikten sonra göstermedim, çok üzgünüm :( İster vakitsizlik de, ister tembellik de, ister seni anlatmanın tarifsizliği de ne dersen de, yazamıyorum kuzucum. Ama sen bana en yüce duyguları, en yoğun duyguları yaşatıyorsun bunun tarifi yok işte oğlum.

Aklımdayken unutmadan 1 Ocakta düştü göbeğin (ODTÜ ye atıcaz göbek bağını hala duruyor evde), ilk banyonu 2 Ocak'ta yaptın :) Pek sevmedin suyu, zaten dünyaya alışamadın hazırlıksız geldiğin için :) Çok korkmuştum suyu sevmeyeceksin diye ama şimdi çok şükür bayılıyorsun suya, yüzünde gülücükler açıyor duşa girerken :) 3,5 aylıktan itibaren küvetinde yıkamıyoruz seni, sığamadığın için artık bizimle kucağımızda banyo yapıyorsun ve buna bayılıyorsun kuzucum. Fıskiyeden akan suyu tutmaya çalışıyorsun zıpırım benim :) Seni ilk defa 2 aylıkken tek başıma yıkadım, o zaman da hiç ağlamadın, anneni hiç üzmedin yavrucum. Sen halden anlayan bir çocuk olacaksın inşallah.

8 Şubatta mevlüdün yapıldı, uslu uslu durdun hiç ağlamadın bebeğim. Beni çok şükür zor zamanlarda hiç üzmedin sen :)) Allah kabul etsin çok güzel oldu mevlüdün, bak aşağıda birkaç fotoğraf var o güne ait.












Biz mevlüdden sonra bir hafta daha kaldık Karabük'te, ama babacığın çok özledi dayanamadı hasretimize, bak bu da kavuşma anı :)




Senin evdeki kusmuklu bodylerini koklamış biz yokken, babacığının burnunda tütmüşsün yavrum, gözleri doldu seni görünce :) Ben bayılıyorum sizi böyle görmeye, hep böyle sarmaş dolaş, sevgiyle kalın inşallah...

Ben şimdi böyle hop oradan hop buradan yazıyorum ama bunları yazmadan güncel yazılarıma başlayamıyorum ondan kuzucum :) Bunları da gör bil burada daha derli toplu bir şekilde...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder