24 Temmuz 2014 Perşembe

ilk dişler :)

Canım nihayet ilk incilerin iki tane alttan kendilerini gösterdiler :) 13 Temmuz da yani henüz 7. ayını bitirmene 1 hafta varken hissettim ben minicik dişini, elimi kemirmeye çalıştığında bir sertlik geldi parmağıma, baktım göremedim. Sonra babana da aynı şeyi yaptırdım o da hissetti. Ve bugün itibariyle daha belirgin görünen iki dişin mevcut ama hala çok belirgin değiller. İki gün evvel parmağıma diş izin bile çıktı kuzum :)

Hala geri geri emekliyorsun sürünme şeklinde, tam 360 derece dönebiliyorsun ama bir türlü ileriye gidemedin, hırslanıyorsun ama olacak bebeğim. Ananen gitmeden sana yürüteç aldı, ama sen onda da geri gidiyorsun :) Adım atma güdüsü yok henüz sende, kendini geri attıkça yürüteç de geriye kayıyor haliyle.

Seni giydirmek iyice zorlaştı, ya ağlıyorsun ya da dönüyorsun. Sabit duramadığın için de epey uzun sürüyor giyinme faslı. Bu aralar havalar çok sıcak bazen sadece bir body ile dolaşıyorsun, bazen de şort giyiyorsun. Gece sürekli yastık değiştiriyorum her uyandığında çünkü kafan çok terliyor, yavrum terin kokmaya bile başladı :)

Ek gıda hala çok serüvenli ilerliyor bizde. İki haftadır tam kahvaltı yapıyorsun bir yumurtanın sarısını tamamen yiyorsun, içine bir küp beyaz peynir, biraz ceviz, biraz da ekmeğinden koyarak hafif sulandırıyoruz. Ama dün ve bugün pek iştahlı değildin. Kahvaltı dışında hala bizim yediğimiz gibi yemek yiyorsun, kabak çorbasına bayıldın, bir de tarhana çok seviyorsun. Yoğurt ve meyveleri canın isterse yiyorsun. Her yemeğe temkinli yaklaşıyorsun önce dudağının ucuyla tadını kontrol ediyorsun sonra beğenirsen ağzını açıyorsun. ama o ağza sokulmaması gereken herşeye kuş misali açıyorsun ağzını.

Salı günü seninle bahçeye çıktık. Piknik örtümüzü serdim yere seni de oturttum ve sen benim küçük sevimli modelim oldun :) Bol bol fotoğraflarını çektim. Bazı kareler güzel oldu gerçekten.










Maşallah kuzucum çok güzel bir bebeksin, inşallah bahtın da en az senin kadar güzel olur. Seni çooooook seviyorum bebeğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder