23 Ekim 2013 Çarşamba

30 hafta

Bebeğim, minik yavrum epey ara verdim ben yine yazamadım. Ama işler güçler çok yoğundu bu süre zarfında pek fırsat da bulamadım açıkcası. Sen süper hareketli günlerini yaşıyorsun, harika bir his seni bu şekilde hissetmek canımın içi. Hep hareketli ol sen tamam mı :) Sonra belki az otur oğlum demek zorunda kalacağım ama olsun :)


Ben daha da büyüdüm gördüğün gibi kocamanım. Gören şaşırıyor zaten ikiz mi diye soruyorlar ya da doğuma çok az kaldı herhalde diyorlar. ama bilmiyorlar ki içimde kocaman bir yürek taşıyorum ben, aslan oğlum var karnımda ondan bu kadar büyük karnım :)

Bu iki hafta süresince senin gelişine hazırlandık yavrum. Baban evimizi boyadı, dayın da yardım etti. Üç gün sürdü epey de yoruldular ama biz çok beğendik süper oldu netice. Ben ortalıkta dolanmama rağmen ben bile çok yoruldum ama değdi, bak aşağıda foto;







Boya biter bitmez kurban bayramı nedeniyle ananenlere Karabük e gittik arefe gecesi orada olduk. Bir hafta dinlendik güzelce. Ananeciğinin senin için hazırlamış olduğu cicilerini aldık geldik, birde sana park yatak ve bebek arabası aldık. Biz çok beğendik yavrum sen de güzel günler de kullan inşallah. İlk başlarda bizim odamızda yanımızda olacağın için odanı hemen hazırlamama kararı aldık. Bahar gibi odanı hazırlayacağız, sen de artık odanda yatmaya başlayacaksın. Bakalım nasıl günler bekliyor bizi :) Biz çok heyecanlıyız, hatta ben rüyamda bu gece doğurmaya çalışıyordum seni ama sen gelmedin tabi erken diye :) Karnım biraz aşağı düştü, sanırım sen doğum pozisyonunu aldın artık, ya da bana öyle geliyor bilemiyorum. Pazartesi doktor randevumuz var o zaman göreceğiz artık kuşum.
 Biz bu aralar böyle takılıyoruz. Bol bol dizi izliyoruz.

babacığının hayvan aşkı :) Bunlar anneleri ölen 3 yavru ve abileri. Ananenler bakıyor onlara maşallah hiçbirşey olmadı gayet iyiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder