26 Eylül 2013 Perşembe

26+3 Benim tatlı tombalağım :)

Birkaç gündür pek bir ağırdın yavruşum, bazen neredeyse hiç hareket etmediğini düşündüm ve korktuk. Çok şükür ki iyisin, bugün ise tam formundasın, sabahın 07:30 undan beri pek bi kıpır kıpırsın hayırdır oğluş :)) ama sen böyle hareket et, ben seni hissetmeyi çoook seviyorum, içimde kayan minik ellerini, ayaklarını hayal ettikçe yüzümde güller açıyor yavrum. Muhtemelen babacığın gibi yerinde duramayan kurtlu birşey olacaksın :)) Aman annene benzeme zaten, hareket olan yerde ışıltı vardır, sen hep hareketli ol oğlum.

Bu arada biraz benden bahsetmek gerekirse, artık uyumak da çok sıkıntılı olmaya başladı, sana daha çok temiz kan pompalansın diye sol tarafıma yatmaya çalışıyorum ama uyku esnasında bir bakıyorum ki dönmüşüm sırt üstü, sabit yatmak cidden çok zor ama katlanıcaz ;) Onun dışında eklemlerim hala çok ağrıyor, yaşlı kadınlar gibi oldum, dizlerim üzerinde çökerken müthiş bir ağrı hissediyorum, küt oldum, penguen gibi yürüyorum :( Şirkette yaklaşık bir aydır simit kullanıyorum otururken, ayaklarımı da yerden yükseltsin diye altına bir koli koyuyorum, pek yayıla yayıla oturuyorum anlayacağın :)) Uzun süre ayakta kalamıyorum bu uzun süre de 1 saat falan :) Hemen karnımın sağ tarafından çok şiddetli bir ağrı giriyor, ben de hemen oturuyorum gövdemi geri atarak. Nasıl olacak böyle bilmiyorum, daha önümüzde kocaa bir 3 ay var :) Sen iyi ol da yavrum ben tüm bunları seve seve yaşarım ve yaşıyorum da.

Geçen hafta odan için mobilya baktık babanla birlikte, ikea ya gittik. Biraz karar verdik gibi aslında ama henüz tam netleşmedi. Sanıyorum birkaç alternatif daha mobilyacı gezdikten sonra karar vericez. Ama öyle bebek odaları gibi çok bebek işi olsun istemiyoruz her ikimiz de. Biraz daha büyüdüğünde de rahat kullanabil diye biraz daha büyük ve sade mobilyalara bakıyoruz. Beyaz ağırlık olacak gibi duruyor bakalım. Halın renkli olacak, duvarlar da gri renkte olacak, umarım beğenirsin bebeğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder