28 Nisan 2013 Pazar

:))

Başlık koyamadım :)

Varlığını öğrendiğim günden itibaren her akşam yürüyorum, hem sana hem de bana iyi gelsin diye :)

Henüz bulantı, kusma, iğrenme, duygusal değişim gibi değişiklikler yok bende, kimbilir belki de hiç olmaz. Çarşamba günü ilk doktor kontrolüme gideceğim, sen daha görünür boyuta gel diye bekledim, öğrenir öğrenmez gitmek istemedim:) Enteresan bir şekilde sabırsız ben bir anda sabırlı oldum. Normalde koşa koşa giderdim biliyorum ve söylemediğim haber vermediğim kimse kalmazdı. Ama biraz beklemek lazım diye düşünüyorum şu an.

Sanırım sol tarafımdasın, arada orada değişik şeyler hissediyorum, adele ağrısı gibi, açılma ağrısı gibi, hissettiğimde de çok mutlu oluyorum sen varsın orda diye :)

Uyku düzenim allak bullak oldu, ben uyuyamıyorum! Belki de uyuyorum ama uykumu almıyorum anlamadım, çok sık uyanıyorum, kuş uykusundayım sanki. Günlerdir resmen uykusuz dolaşıyorum, geçer umarım normal düzenine girer yine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder