19 Eylül 2012 Çarşamba

Sıradan çok sıradan

İlla hayatımda değişik bişiler mi olması lazım yazmam için? Sıradanlıkta güzeldir, rutin olmak da iyidir, özler insan bazen ki hatta çoğu zaman öyle değil mi?

Birkaç gün önce pek bir hasta oldum, ishal kusma feci şekilde ama o gün geçti çok şükür, sonrasında kaldı mide bulantısı. Tabi akılda soru işareti acaba olabilir mi diye? Mide bulantısı tiksinmesiz gerçekleştiği için olmadığını düşündük, ama insan yine de heves ediyor. Bugün 10:30 gibi karnım ağrımaya başladı ve bingo 5 gün erkenden,  "hayır yok birşey ve belki uzun bir süre daha olmayacak düşünme artık bunu" diyen kırmızı realite! Olmayıversin napalım, olacağı gün gelecek elbette di mi? İki insan da bu kadar çok isterken, temiz kalpleriyle neden olmasın di mi ama? Görünürde sorun da yok, tek sorun bizim kafamızda onu da biliyorum. Belki daha çok benim kafamda, hem hazırım, hem değilim. Önce bunu netleştirmek mesele. Bakalım kısmet. Biz yine de istiyoruz. 2013'de üç kişilik ailemizin dörde çıkması hayali heyecanlandırıyor :) Zaten hep demiyor muyuz karı koca, "o istediği zaman gelecek" diye. Daha fazla takmanın, okumanın, araştırmanın manası da yok di mi? Sonra psikolojik engeller koyacağız önümüze ki koymadık da değil şimdiye kadar. Bakalım vardır bunda da bir hayır diyerek noktalayayım.

Bunun dışında günüm öylesine geçiyor, yapacak çok iş yok ve oturuyorum. Bloglar arasında gezinip, güzel hikayeler okuyorum. Kitap almak istiyorum, akşama Ankamall'e gitmek istiyorum. Ada kitapevi kapanacakmış ve herşey %20 indirimliymiş :) Fırsat değerlendirmek lazım di mi ama? Sonraaa eve gidip, belki hamur mayalayıp, peynirli hamur kızartması da yapmak isteyebilirim. Akşam işler güçler başlayıncaya kadar da, çamaşır yıkamak, biraz ortalığı toplamak ve balkonda kitap keyfi yapmak güzel olur diye düşünüyorum.  Msn üzerinden şimdi sordum kocama akşam ankamalle gidelim mi diye ve cevap geldi yanıyor altta sarı sarı, bakalım; cevap aynen şu "gidek :)" hehe yuppy o zaman gidelim bizde.

İşte böyle günlük, bu arada önemli güzel detayı atlıyorum galiba ben, geçen hafta cuma dan beri sigarayı bırakmak yönündeki istikrarım devam ediyor. Tamamen kesme şeklinde olmasa da çok çok azalttım, mesela şimdiye kadar iki tane içtim ve üçüncü için olan istek tavan yapmış durumda değil. Zaten yanımda paket de taşımıyorum. Sabah kocamdan aldım bir tane, birde arabada gelirken içtim bugün. Aaa unutmadan ekliyim, bu sabah evde güzel kahvaltı yaptık, devamı gelsin inşallah :)

Neyse günlükçüm benden bu kadar, esen kal emi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder