20 Eylül 2012 Perşembe

Çalışkanım sanki :)

Dün eve gidince hamur mayalasam da hamur kızartsam diye düşünmüştüm ya günlük, ben şaşırtıcı ama yaptım bunu :) Gerçi eve geç gidip hamuru mayalayınca aynı güne yetişmedi ama bu sabah kahvaltıya hazır ettim ben. Haklı bir gurur yaşıyorum! Sabah erken kalkıp ikinci günüm kahvaltı hazırlıyorum, hemde kahvaltılıkları al koy şeklinde olmadan hamur kızartarak eheheh :) Gerçi geceden kesilen elektrik sabah da gelmeyince biraz yağ koktum tabi duş alamadığım için ama olsun kocam çok heves etmişti bende özverili olarak onun bu isteğini yerine getirdim yaşasııın!

Dün iş çıkışı planladığımız gibi Ada kitabevine gittik. Yeni kitaplarımızı aldık ve dergilerimizi aldık. Ben ne anlayacaksam Burda dergisi de aldım, sanki ondan kalıp çıkarmayı becerebilecekmişim gibi olsun, belki birgün o da olur, belli mi olur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder