20 Aralık 2017 Çarşamba

yavrularım

Benim can parçalarım minik kuzularım.

Sizinle ilgili hep hayallerim var, umutlarım var ve heyecanlarım var.
İkiniz için de en çok istediğim şey; vicdanlı, iyi kalpli, kendi benliğinin farkında olarak özelliklerini keşfetmiş, bu dünyadaki varlık amacını çözmüş birer birey olmanız.
Bunu yapabilmeniz için ben ve babanız elimizden geleni yapacağımıza size söz veriyorum.

"Bir genci bozmanın en iyi yolu, ona aynı düşüneni farklı düşünenden daha çok saymayı öğretmek. " demiş Nietzche. Ne kadar dolu ve gerçek bir söz. Bütün insanlar aynı düşüncede olsaydı, bu kadar çok insanın doğmasına yaşamasına gerek olur muydu? Hepimizin bir varlık amacı var diye düşünüyorum.

Neden varım? Bu dünyada ben neyi iyi yapabilirim? Güzel ahlakınızla yeteneklerinizi birleştirip hangi hayatlara olumlu dokunuşlar gerçekleştireceksiniz kim bilir.

Lütfen kendinizi keşfedin, farklılıklarınızı olumlu yönde değerlendirin ve Allah'ın sevgili kullarından olun yavrularım. Bunun için de hep okuyun ve çevrenize duyarlı olun. Okumaktan, merak etmekten, araştırmaktan, düşünmekten asla vazgeçmeyin. Ters düşeceğimiz noktalar olacaktır mutlaka, o zaman da hep vicdanınızın ve aklınızın ortak değerlendirmesini dinleyin. Bizler size uzak ebeveynler olmak istemiyoruz ve olmayacağımızı düşünüyorum.

İkinizi de çok seviyorum bal böceklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder