28 Aralık 2017 Perşembe

28+2 hafta

Benim minik oğlum bugün kontrolümüz vardı seni gördük. Şimdiden dönmüşsün bile kuzucum. Doğum pozisyonunu almış bekliyorsun bakalım kısmet ne zaman kavuşacağız. Normalde sezeryan ile yaklaşık 10 hafta sonra almayı planlıyorlar ama zaman ne gösterir bilemeyiz tabi.

Epey büyümüşsün 38cm boyun 1290g kilon var, çok şükür haftanla uyumlusun ve herhangi bir problem görünmüyor.

Şeker yüklemelerim çok başarılı geçmediği için bugün açlık ve tokluk şekerime bakıldı bir de. Çok şükür bir problem yok, sadece beslenmeme dikkat etmem gerekiyor.

Senin içerideki hareketlerin dışarıdan o kadar net izleniyor ki, hatta senin kolunu ayağını dirseğini hissediyoruz. Çok değişik bir duygu bu. Abin de böyle olmamıştı, meğer benim karın kaslarım çok zayıflamış uterus çok yakınmış derime o nedenle bu kadar net hissedebiliyormuşuz. Bazen içeride her ne yapıyorsan canım o kadar yanıyor ki bi ahh sesi çıkıyor benden.

Kuzucum benim sağlıkla, mutlulukla ve huzurla gel inşallah.

Bu gece sevgili abin 05:00 de uyandı ve birşeyler yemek istedi. Aramızdaki diyalog;

T.E-Anne kardeşim doğunca hiç trene binmeyelim tamam mı? (Bu arada çoook uzun zaman önce binmişizdir, nereden geldi aklına yavrum)
B- Neden oğlum?
T.E- Çünkü ben çok korkarım.
B- Neden korkarsın?
T.E- Kardeşimin ayağı sıkışabilir kapıya
B- Sen çok düşünceli ve iyi kalpli bir abisin canım yavrum.

Seni şimdiden çoook düşünen, seven ve merakla geleceğin zamanı bekleyen çok tatlı, akıllı ve iyi bir abin var canım benim.

İkinizi de çoook seviyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder