31 Ekim 2017 Salı

bugün tam tamına 20 hafta bitti

Yavru kuşum, minik balığım bugün 20. haftayı bitirdik ve yolu resmen yarıladık. Bugün inanılmaz heyecanlı hissediyorum; doktor kontrolümüz var akşam ve hep beraber seni görmeye geleceğiz. Kendini göster bize olur mu tatlı kuzum.

İlk başlarda abinde hissettiğim o heyecanı hissedemiyordum ve bu beni üzüyordu. Meğer ikinci gebeliklerde böyle olurmuş. Ne zaman ki senin hareketlerini hissetmeye başladım ben de değişti herşey. Şimdi yine ilk gebeliğimde olduğu gibi mutlu ve heyecanlıyım ve seni cidden çoooook merak ediyorum tatlı meleğim.

Yavrucum canım benim gördük seni, kıpır kıpır balık oğlum. 24cm 340g olmuşsun, herşey çok olması gerektiği gibi normal seyrinde gidiyormuş maşallah. Bak aşağıda da fotoğrafın var. Abiciğine benziyorsun e haliyle babana benziyorsun :) Güzel surat bebeğim, sağlıkla gel inşallah.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder