15 Nisan 2016 Cuma

Teoman Ege'den inciler

28 ayını doldurmak üzeresin bebeğim ve artık tam anlamıyla bıcır bıcır konuşuyorsun. Unutmamak adına yazıyorum bazı cümlelerini;

      İlk tam anlamıyla kurduğun uzun cümlen; ben balkona çıktım, sen mutfaktasın, baban salonda. Ben geldim yanına çöpü atıp ve sen bana o efsane altı dolu dolu olan cümleyi kurdun;
"Anne ben burda yannız kadım" Bu cümle o kadar önemli ki esasında, kendini duygularınla, ve mevcut durumunla ifade edebildiğini gösteriyor ki bu müthiş birşey yavrum.

      Müzik dinlemeyi çok seviyorsun ve en güzeli klasik müzik dinlemeyi seviyor oluşun, şarkıya göre ellerinle tempo tutuyorsun ve bıkmadan usanmadan o an ne dinlemek istiyorsan o tekrar modunda defalarca çalıyor ve sen her bitiminde dikkat edip, başlamadan "haniii" diyorsun başlayınca "oo" diyorsun sonra yine o keyifli dinleme devam ediyor. Bu aralar çok sevdiğin üçlü;
Türk Marşı Mozart, Dört Mevsim-Bahar Vivaldi, Strauss Blue Danube
bu üç ayrı birbirinden güzel besteyi, hem çok iyi tanıyorsun hem de kendi aralarında o an ne dinlemek istersen onu talep edebiliyorsun. Mesela "uvaldi aç anne" diyorsun, "şıtravz aç" " türk maaşı aç" gibi :)
yine böyle birgün Türk Marşı dinlemek istedin ve ben sana kumanda da yönlendirmeler yaptım nereye basman gerektiği ile ilgili, bu sayede sen açmış oldun açınca da "anne ben abi oldum" dedin. Büyümek abi olmak; istediğin şeyleri başkalarından talep etmek yerine kendin yapabileceğin şeyler anlamına geliyormuş :) Yine ne kadar altı dolu ve kendini ifade edebilen bir cümle bebeğim.

     Dün akşam parka gittik, bu sene ilk defa hava karardıktan sonra, seni ikna edip dışarı çıktık. Ev kuşusun normalde, "park git yok, evde dur" diyorsun ama sonra bir şekilde ikna olup, eve girmekte zorlanıyorsun sıpam :) Neyse salıncakta sallanıyorsun, epey de hızlı sallanıyorsun, saçlar da haliyle uçuşuyor. "bak saç uçuyor, abi oldum ben dedin" bizi bir gülme aldı, yavrum saçların daha yeni yeni hacimleşiyor, malum hep kel bir bebektin sen, ve bu saçların uzaması senin için de büyümek anlamı taşıyormuş meğer :) yerimmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder