23 Şubat 2013 Cumartesi

Şöyle bir bakayım dedim, ne yapmışım ne etmişim diye. Alttaki yazıyı yazalı epey olmuş sanırım tarih 14 Aralık'tı (Özge lerin geldiği tarih tabi) üzerinden 2 ay geçmiş kafadan :) Bende yeni görüp yayınlayıverdim arada kaynamasın diye.

Sıkılıyorum ben günlük, öyle bişi yapmadan geçiyor bol tembellikle günler. Birde böyle devrik cümleler kurmadan anlatabilsem daha şık olacak ama...

Her ay yine mi olmadı stresinden sıkıldım ben, artık ben de istiyorum anne olmak :( normalde stres yapmazdım belki ama periyotlarım o kadar değişti ki, gecikmeyen döngü gecikip sürekli acaba mı düşüncesini oluşturuyor. Birde eskiden de mi böyleydi hiç hatırlamıyorum ama artık adet günü gelmeden 10 ya da 13 gün önce adet belirtileri başlıyor. Ne oluyor bana? Bunlar olurken de oturup akışına bırakayım olamıyor işte :(

Gel artık hadi bak özlemle bekliyoruz biz seni bebeğim.  Senin için ve bizim için en doğru zamanda gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder