1 Kasım 2012 Perşembe

Sweet November

Kasımla birlikte kışa yavaştan girdiğimiz şu günlerde, "yaz hiç bitmeseydi", "kış lütfen bu sene ılık geç" veya "ayy üşümeyi de özlemişim yahu", " kışın tadı başkadır, evde sıcacık oturmak ayrı keyiftir" gibi birbirine zıt söylemler mevcut tabi.






Benim dileğim, kış ılık geçsin ama kar da yağsın :) Geçen sene gibi -20C ler olmasın tabiki. Ben seviyorum, evde mısır patlatıp film izlemeyi, koltukta yayılıp, battaniye altına girmeyi, kestane kebap yemeyi, elinde bir fincan kahve veya çay alıp keyif yapmayı. Üşümeyi de seviyorum zira, üşüyüp üzerime sabahlık giymeyi, pijama terlik evin içinde dolanmayı :) Seviyorum seni kış, ama lütfen çok hırpalama emi!



Evde bizim tosbaaya sarılıp yatmak, sıcak su torbasından daha etkili ısınma yöntemi bizim için :)



Bu arada evde bu sene bir değişiklik yaptık, mevcut olan oturma odamızı hiç kullanmamıştık şimdiye kadar, ancak yatılı misafir geldiğinde kullanıma açılıyordu. Ben hep istemiştim aslında oturma odasında da oturmayı kış mevsiminde, bu sene bunu hayata geçirdik :) heyyo










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder