9 Kasım 2012 Cuma

Bugün ne öğrendim?

Aslında bugün değil dün öğrendim, çalıştığımız bir firma sayesinde. "Ogilvy" komple bir reklam&pazarlama ajansı olarak hizmet veriyor. Kurucusunun ismini taşıyan bu global firmanın Türkiye bürosu da var. Sen sadece reklamını yapacağın, veya tanıtacağın ürününü söylüyorsun gerisi onlara ait. Ne ala! Etkin maddelerine göre ve ürünün çalışma fonksiyonuna göre sana tüm bilimsel çalışamalrla gelip, broşür, doktor föyü gibi olan çalışmaları komple tasarlayıp suınuyorlar, sana da sadece onay vermek kalıyor.

Şimdiye kadar bütün bu işlemleri ben tek başıma hallediyordum, bundan sonrası için de böyle olacak muhtemelen ama en azından satış stratejisi için görüşülebilir diye aradım az önce. Detaylı bir mail bekliyorum kendilerinden.

Bakalım kısmet :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder