7 Ağustos 2012 Salı

yaz(a)mıyorum

Ben biliyordum böyle yapacağımı ama yine de madalyonun öbür tarafının görülme olasılığına takılmıştım. Yazarım belki diyordum ya, yazdım da zaten başlarda sonra araya haftalar girmeye başladı. İçimden gelmedi yazmak bir türlü.

Güzel bir sene olmadın sen 2012 :( Şimdi de halam hasta ve umarım kötü birşey olmayacak.

Annem, babam geldiler haliyle halamla birlikte. Halam hastanede kaldığı için annemlerle akşamları evde birlikteyiz. Nasıl özlemişim nasıl iyi geldi anlatamam. Ramazan ayı olmasaydı Gökhan da evde olurdu akşamları daha güzel olurdu ama kısmet işte.

Haftasonu hareketli geçti, ben işten erken çıkınca cumartesi günü kendimizi önce ahlatlıbele attık ama dedik ikea ya gidip ordan portatif yönetmen koltuğu vs alalım rahat oturalım, tekrar gelelim. Gittik nitekim ikea ya ama bulamadık o şekilde bir sandalye, diğer yerlerde de bulamayınca bizde ufaktan bişiler atıştırıp attık kendimizi ahlatlıbele. Çim üzerine yayıldık örtüsüz sandalyesiz. Bir saat falan kaldık ama daha sık gelelim arkadaş gruplarımızla gelelim dedik. Piknik yapalım, top oynayalım vs vs. Pazar günü ise Selin kahvaltıya çağırmıştı ona gittik 12 gibi güzel bir kahvaltı sonrası koyu sohbet. Özlemişim arkadaşımı. İşte o anda aradı annem biz geliyoruz halan hasta ambulanstayız diye. Panik oldum haliyle :( Geldiler şimdi beklemedeyiz perşembe günü ameliyat olacak muhtemelen tabi çıkacak olan biyopsi sonuçlarının da zamanlama ile ilgili önemi büyük. Umarım kötü birşey çıkmaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder