22 Ağustos 2012 Çarşamba

bayram da bitti

Ey günlük,

Ara ara yazmaya çalışıyorum bak görüyorsun. Kısa kısa anlatayım neler oldu bu zaman zarfında;

Halam hastaydı malum ameliyat oldu ve şu an gayet iyi, şükür kötü birşey çıkmadı.

Ramazanı geride bıraktık, biraz oruç tuttum ama keşke daha fazla tutabilmiş olsaydım. İlk defa suya karşı bu kadar istekli oldum tüm bünyemle, idrar yollarım ağrıdı da ağrıdı. İftarla birlikte su içince geçti gitti. Ben suyu aramayan insan değişmişim susuz yapamayan insan olmuşum.

Bu bayram ilk defa evimizde kaldık, ee herkesi gördük dedik birde pazar günü başlayan bayram kısa olunca evimiz evimiz güzel evimiz dedik. İyi de oldu dinlendik. Özellikle Gökhan'a çok iyi geldi. Ramazanda her gece çalışmaktan helak olmuştu nitekim ve biz birbirimizi göremez olmuştuk artık neyse ki normal düzenimize dönmüş bulunuyoruz. Bayram keyifliydi, misafir de ağırladık, bayram ziyaretlerine de gittik. Birde dilediğimizce yaptığımız için çok daha keyifli oldu esasında :)

Ve gelelim bugüne;
Günlerden çarşamba ve pazartesi gibi hissettiren bir mesai başlangıcı. Geçer mi geçer :)

Gökhan ile Bektaş harala gürele geç kalmış otel arayışı içerisindeler bu yaz, Zeyneplerle birlikte gidicez tatile bakalım umarım güzel biryer ayarlayabilirler de hep beraber memnun döneriz evlerimize. Zaman ise çok kısıtlı Eylül 1 izne çıkış tarihimiz hadi kısmet diyorum başka da bişi diyemiyorum bakalım ne olacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder