24 Temmuz 2012 Salı

Unutmadan yazayım

Pek hevesle başladım yazmaya ama nedense epey ara veriyorum ve bu arada neler yazacağımı unutuyorum ne fenayım ben! Hava çook sıcak ben pişiyorum ve içimden hiçbirşey yapmak gelmiyor belki de bundandır yazamama halim bilemiyorum.

Epey yoğun geçti 30 Haziran 16 Temmuz arası. 3 düğün bir nişan vardı bu dönemlerde ve oynamaktan epey harap oldum ben kendime gelemedim :) Mutlu olsunlar hepsi de.

En son gititğimiz Gökhan'ın arkadaşının düğününden birkaç foto;

Yerinde duramayan karı-koca profili :) Hop hop eller havaya




Yeni tanışıp çook eskiden beri tanışıyormuşuz gibi birbirimizi sevdiğimiz güzel insanlar Zeynep-Bektaş ikilisi. O gece Zeynep bana nikah şahidim olur musun dedi nasıl sevindim anlatamam herhalde :)))



oynamayı sevmeyen kocam artık kendiliğinden kalkıyor müziği duyunca, bu da üzüm üzüme baka baka kararıs sözünün ne derece doğru olduğunun göstergesi işte :)



Neyse düğünler bitti ananemle dayım geldi ziyaretimize, zaten bu sene misafir açısından çoook bereketli bir sene oldu bizim için. Bazen yorucu olabiliyor ama mesela artık nevresim yıkamaktan nefret ediyorum ben :) Ama olsun hep gelsinler, gelen giden bolluk berekettir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder