14 Şubat 2018 Çarşamba

35. hafta

Kuzucuk dün 35. haftamızı bitirdik çok şükür sağlıkla.
2900g, 49cm olmuşsun, çok şükür gelişimin gayet güzel gidiyor.
Hareketlerin zaten hep bombastikti, hala öyle.
O kadar enteresan ki karnıma dokunduğumda aramızda sadece bir deri var o kadar net hissediyorum seni ve muhtemelen sen de beni hissediyorsun aynen bu şekilde. İşte bunlar hep karın kaslarımın inanılmaz zayıf olmasından kaynaklanıyor.
Rahim ağzına dayanmış kafan hiç göremedik seni, oğluşum bu kadar acele etmesen mi acaba? Dün ilk nst vardı, hafif sancılarım varmış ama normalmiş çok şükür.

Sabah uyandıktan sonra abiciğin seninle konuştu;

"Evren Deeeeniz kafa çocuk naaaber? Ne zaman çıkacaksın annemin karnından? Ben çıktım. Acaba 1,5 yaşında neler söyleyeceksin? Ben one two three four five diyordum :) "

sonra sen sağlam bir tepik attın, epey komik geldi ve güldük eğlendik.

İnşallah çoook iyi anlaşan iki kardeş olursunuz bebeklerim.

İkinizi de çok seviyorum yavrukuşlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder