12 Ağustos 2013 Pazartesi

19 ve 20. hafta

Benim minik yavrum, bugün yolu tamamen yarılamış bulunuyoruz :) 20. haftamız bitti kavuşmamıza bir bu kadar daha zaman kaldı. Annen ve baban çok heyecanlı sana kavuşmak için. Bu cumartesi 4 boyutlu tarama yapılacak, kontrolümüz var ve zaman geçmiyor, çoook ara vermişiz gibi seni çoook özledik, bir an evvel görelim istiyoruz kuzucum :))

Ben büyümeye devam ediyorum, karnım kocaman oldu. Eminim sen de büyüyorsun daha büyük bir ivmeyle. Sana iyi bakabilmek için elimden geleni yapıyorum, yeme içme konusunda çok dikkatli davranıyorum, zararlı olan gıdaları tüketmiyorum. Ama bu hafta bayram nedeniyle biraz değişti düzenimiz, çikolatalar, şekerler çok cezbetti beni biraz tutamadım tabi kendimi :)

Dayıcığın gördü seni bu hafta daha doğrusu karnımı  ve inanamadı abla bu kadar büyüdün mü sen yaa dedi durdu :)) Büyüyorum oğlum ben kocaman oldum :) Bu büyümenin verdiği bazı sıkıntılar oluyor elbette; Artık daha çabuk yoruluyorum, çok yürüdüğüm zaman ayaklarım müthiş ağrıyor basamıyorum üzerine, hatta yürümeme gerek olmadan ayakta biraz fazla kalırsam da bu şikayetlerim oluyor.

Ama yine de ahlayıp vahlamadan bu süreci en güzel şekilde geçirmeye çalışıyorum. Seninle birlikte iki nikahta şahitlik yaptık bıdığım;) Hatta birinde epey oynadık dans ettik oturmadık :) Bak aşağıda bu iki düğünden fotolar var;




03.08.2013

Caner'lerin kedisi Kaşık, çok sevimliydi minik, ama alerjileri yüzünden geri vermek zorunda kaldılar, üzüldüm ben :(


05.08.2013 Zeynep ve Bektaş düğünü
 Düğün dernek fotoları bunlar, birde İncek, Gölbaşı ve evimizde çekilen aşağıdakiler var (04.08.2013);











sen biraz ayaklanınca muhtemelen en iyi arkadaşın olacak Oscar :)

Babasının oğlu ne kadar da benziyorsun burada sevgilime, babana :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder